dinsdag 29 maart 2011

Vrolijke voorjaarskrans

Vandaag maakte ik een voorjaarskrans af voor op de voordeur.
De fotos zijn gemaakt op de tuinbank die we vorige week via marktplaats kochten, nog nieuw in de doos!
Het vogelhuisje zat het afgelopen jaar in mijn kerstpakket en heb ik eerst wit geschilderd en toen beplakt met stof en servetten.
Het vogeltje en het hartje maakte ik van een oud laken dat ik eens van mijn moeder kreeg.
Nog wat takken en een bloesemtak van xenos maakt het af.

Inmiddels hangt de krans op de voordeur, ik hoop dat het vogelhuisje blijft zitten.... :-)
Fijne dag nog iedereen, enne, dat vergeet ik nog bijna: Welkom aan de nieuwe volgers! Erg leuk dat er nog steeds nieuwe volgers bij komen!

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg vrolijk uit! Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukje krans heb jij ervan gemaakt.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt heel mooi!!
    En zo voorjaar!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Karlina,

    je deurkrans is zo mooi, ik heb een tijdje minder tijd gehad om te bloggen en ik zie dat jij alvast niet hebt stil gezeten. Wat maak jij mooi dingen.

    Ik zit ook nog in het DT van scrappedlives waarbij ik vooral projectjes maak met de cricut en SCAL. Heb jij er ook eentje?

    Geniet van je weekend en je deur zal alvast staan schitteren met deze mooi krans!

    Groetjes en tot gauw,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen