zaterdag 8 oktober 2011

Krans gemaakt

Vanmiddag maakte ik deze krans. Met verse rozen en hedera en hortensia uit de tuin. Ik was van plan om iets 'herfstig' te maken maar dat is het niet helemaal geworden. Maar het is wel een plaatje op de tafel!
De basis is een grote takken opvulkrans. Hij is van binnen 'hol' en ik heb door de takken heen hier en daar oase weten te frommelen. Daar staat al het groen in en de rozen. Dus ik hoop er wat langer plezier van te hebben...





Op het blog van Kenny kun je nog veel meer mooie kransen zien! Zij heeft een uitdaging om een krans te maken en te laten zien op haar blog! Leuk!!

6 opmerkingen:

  1. Idd Karlina,

    Hij ziet er niet echt herfstachtig uit, maar het is een prachtig mooie krans geworden! De rozen doen het erg goed erbij. Jou hortensias zijn ook nog erg mooi! Hier bij ons hebben ze al veel geleden van de regen. Maar ik heb er al veel gebruikt, een boel kransen al gemaakt.Dus erg is het niet.

    Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

    Fijn weekend verder!

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel mooier dan een herfst krans heerlijke kleurtje zo bij elkaar..dat is pas genieten!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk om te doen;kransen maken.

    Fijne dag ,Romkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige krans heb je gemaakt. Heerlijk werkje. Handig om de oase er zo tussen te proppen.
    Leuk dat je meedoet,
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie krans is het geworden! Ik vind de combinatie van de rozen en hortensia's ook mooi.Ik hoop dat je er lang plezier van zult hebben.
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, niet herfstig maar wél erg mooi,
    jij had dus hetzelfde probleem als ik :) dat komt door de rozen denk ik.
    Maar hij is super mooi...zo met die klimop, hortensia's en rozen, een beetje 'tijdloos' dat kan altijd dus..

    BeantwoordenVerwijderen