dinsdag 11 januari 2011

Schilderijtje in een borduurhoepeltje

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met de roos borduren uit het Eline's huis boek. Het was best nog veel werk. Maar het resultaat is mooi!
In het boek staat een idee om een borduursel in een borduurhoepeltje te doen. Dat vond ik zo'n leuk idee!
En ik had er nog zo'n hoepeltje liggen. Helaas ontbreekt er een moertje, dus het zit niet zo strak. Maar daar is vast nog wel aan te komen!
Ik heb het schilterijtje bijna precies gemaakt zoals hij in het boek staat.
Binnenkort ga ik de slaapkamer opknappen, daarna komt hij daar te hangen denk ik...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Karlina,

    Dat ziet er idd erg goed uit! Is mode he, zoiets!!
    En zo'n schroefje, daar moet wel aan te komen zijn, lijkt me!

    Groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh wat mooi, en ik vind de 'nieuwe manier' van borduursel op hangen erg leuk, het is ook mooi gedaan zo met dat bandje, en de knoop.

    Presies dezelfde roos had mijn moeder vroeger ook binnen hangen, ook zelf geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi!!! wat voor stof heb je gebruikt??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karlina,

    dat heb je zo fijntjes geborduurd, ik vind het echt prachtig. Zouden ze bij veritas zo geen moertje hebben?

    Fijn weekend,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al je werk wordt beloond, hij ziet er heel mooi uit. Die hoepeltjes zijn inderdaad een goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen