woensdag 25 januari 2012

Van t-shirt naar rokje

Zo, daar ben ik ook weer eens! Het is even rustig geweest. Maar ik ben er weer!
Ik heb de laatste tijd niet helemaal stil gezeten.
Zo maakte ik voor mijn nichtje een rimpelrokje, genaaid van een t-shirt die ik eens voor 50 cent bij de kringloop kocht.

Hij was iets te lang, en ik moest hem dus korter maken. En vandaag vernam ik van mijn zus dat het rokje goed zit nu en hij erg leuk staat!
Helaas is mn zus niet zo van het foto's maken, dus het zal nog wel even duren voor ik een foto heb dat Marlize het aan heeft...

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, hierboven!

    Wippen die handel!!

    Je rokje is leuk geworden. Lastig he, zonder passen is moeilijk. Ik weet het, moet het meestal ook op de gok doen.

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee en het is een mooi rokje geworden...ik vind zo wie zo de kleur al heel gaaf!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen