dinsdag 4 januari 2011

Fuchsia rozen

Roze en fuchsia is wel een beetje mijn favoriete kleur. De dag begon vanmorgen zó donker dat ik besloot om wat gezelligs in huis te halen.
Gisteren heb ik de kerststukjes opgeruimd want ze begonnen zo uit te vallen... Dus het is ook gelijk een beetje kaal dan in huis.
Ik heb er een snelle en eenvoudige krans van gemaakt met als basis een oase krans.



De overige rozen heb ik in een vaas gezet maar misschien steek ik die ook nog wel erbij in de krans...
Het geheel staat trouwens op de salontafel, waarvan het blad nu klaar is. Daar was ik een aantal weken geleden mee begonnen.
Zo was het blad:

Het is een beetje de bedoeling dat het onderste gedeelte gebroken wit wordt, dezelfde kleur als de schouw en de buffetkast. Maar dat komt van de zomer wel.

2 opmerkingen:

  1. Lekker he dat omrommelen met bloemen...
    De krans is erg leuk geworden ....mss toch die andere roosjes ernog bij....

    fijne avond ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb even rondgekeken op je weblog, je maakt mooie en lekkere dingen!

    BeantwoordenVerwijderen